Журнал Работа
Работа в Украине и мире: вакансии и резюме.
Журнал Работа » Вакансии » Телекоммуникации и связь

Спеціаліст центру обслуговування абонентів

27 Окт 2009 - 27 Ноя 2009 1118 0.0

  • Зарплата: грн.
  • График работы:
  • Место работы: ЖИТОМИР
  • Компания:
  • Адрес компании:

Описание вакансии

Основні обов'язки:
1. Персональна робота з клієнтами (інформування клієнтів щодо продукції, послуг компанії; вирішення претензій та скарг клієнтів щодо продукції та сервісів компанії);
2. Виконання необхідних процедур, операцій, операцій за потребами клієнтів (корегування білінгових протоколів; надання підтримки представникам дилерських компанії у вирішенні проблем клієнтів);
3. Регулярне вивчення вхідної офіційної інформації, покращення професійних навичок;
4. Звітування (щоденні звіти про виконані завдання, звіти по заміні сім-карток, тощо).

Вимоги до кандидатів:
1. Вища освіта;
2. Досвід роботи від 1 року в сервісі обслуговування абонентів;
3. Володіння ПК: Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook;
4. Бажано знання англійської мови;
5. Гарні особистісні та комунікативні навички, можливість працювати за гнучким графіком, здатність вирішувати проблеми, командний гравець, енергійний та само мотивований член команди, презентабельний;

Якщо Ви зацікавлені в співпраці з командою Life :) надсилайте Ваші резюме на електронну адресу CV@life.com.ua з назвою вакансії в темі листа.
Готовы взять: Мужчину, Женщину

E-mail автора -
Комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]