- Зарплата: грн.
- График работы:
- Место работы: ЖИТОМИР
- Компания:
- Адрес компании:
Описание вакансии
Основні обов'язки:
1. Персональна робота з клієнтами (інформування клієнтів щодо продукції, послуг компанії; вирішення претензій та скарг клієнтів щодо продукції та сервісів компанії);
2. Виконання необхідних процедур, операцій, операцій за потребами клієнтів (корегування білінгових протоколів; надання підтримки представникам дилерських компанії у вирішенні проблем клієнтів);
3. Регулярне вивчення вхідної офіційної інформації, покращення професійних навичок;
4. Звітування (щоденні звіти про виконані завдання, звіти по заміні сім-карток, тощо).
Вимоги до кандидатів:
1. Вища освіта;
2. Досвід роботи від 1 року в сервісі обслуговування абонентів;
3. Володіння ПК: Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook;
4. Бажано знання англійської мови;
5. Гарні особистісні та комунікативні навички, можливість працювати за гнучким графіком, здатність вирішувати проблеми, командний гравець, енергійний та само мотивований член команди, презентабельний;
Якщо Ви зацікавлені в співпраці з командою Life :) надсилайте Ваші резюме на електронну адресу CV@life.com.ua з назвою вакансії в темі листа.
Готовы взять: Мужчину, Женщину
[ Регистрация | Вход ]