При виборі ноутбука надзвичайно важливо звертати увагу на його дисплей, так як його якість безпосередньо впливає на досвід використання. У даній статті ми розглянемо основні параметри, що визначають рівень якості ноутбучних LCD дисплеїв: геймери завжди повинні звертати увагу на діагональ, дозвіл, частоту оновлення та інші характеристики, які в сумі повинні забезпечувати не тільки найкращий візуальний досвід, але і давати перевагу в іграх. Є дешеві варіанти екрану ноутбука, але також і дорогі. Все залежить від якості матриці. Якщо вам цікаво які монітори підійдуть до вашої моделі, а також ціна на дисплей ноутбука, все ви можете подивитися в інтернет-магазині "Toshiba Parts".
Підбір ноутбука з найкращою начинкою - це лише 50% успіху. Річ у тому, що дисплей - це основний компонент вашого майбутнього ноутбука, з яким ви будете постійно взаємодіяти на регулярній основі. Тому вкрай важливо вивчити всього його характеристики, перш ніж робити покупку.
На перший погляд, дисплейні технології здаються цілком простими та зрозумілими - потрібно просто вибрати дозвіл і готово. На практиці ж все далеко не так просто. Насправді дуже багато різних параметрів відповідає за підсумкове якість картинки. Сучасні ноутбучні дисплеї мають багато таких параметрів, які варто враховувати при покупці, щоб не прогадати: діагональ дисплея, його дозвіл, частота оновлення, час відгуку, колірний обхват і тип матриці - все це дуже сильно впливає на підсумковий візуальний досвід.
У даній статті ми розглянемо яку роль вищевказані параметри грають при виборі ігрового ноутбука з хорошим дисплеєм. Відразу обмовимося, що мова піде тільки про LCD дисплеях, так як OLED ще недостатньо гарні для ігрових ноутбуків. Окремі параметри і аспекти ми будемо демонструвати на прикладі ігрових ноутбуків MSI, таких як MSI GT76 9SG.
Розмір дисплея (вимірюється по діагоналі) безпосередньо впливає на габарити корпусу моделі. В основному, ноутбуки MSI комплектуються 14, 15.6 і 17.3-дюймовими дисплеями. Тонкі і легкі моделі часто випускаються в 14 і 15 дюймах, в той час, як потужні замінники настільних ПК можуть дорости і до 17.3 дюймів. Розмір дисплея безпосередньо впливає на робочий процес і настільки ж важливий, як і дозвіл, до якого ми перейдемо трохи пізніше. Дизайнери, фото - відеоредактори і користувачі робочих станцій однозначно повинні вибирати велику діагональ, в той час, як користувачі, що займаються переглядом вебсайт або роботою з текстом зможуть обійтися і меншим розміром. Для ігор і розваг велика діагональ забезпечить більше вражень і більш глибоке занурення в процес.
Розширення - це ще один важливий аспект, який грає істотну роль при виборі ноутбука, який слід розглядати разом діагоналлю. За фактом, дозвіл складається з двох цифр: кількості пікселів по горизонталі й вертикалі. Пікселі - це основні елементи кожного дисплея, при цьому кожен з них складається з трьох субпікселів: червоного (Red), зеленого (Green) і синього (Blue). Відповідно, змінюючи інтенсивність кожного субпікселя ми можемо отримати будь-який колір на дисплеї.
У більшості сучасних ноутбуків встановлені дисплеї з роздільною здатністю 1920 х 1080: 1920 пікселів по горизонталі та 1080 пікселів по вертикалі. Даний дозвіл скорочено називається Full HD або FHD. Також у дисплеїв є така характеристика, як щільність пікселів - кількість пікселів на дюйм. Наприклад, у 15.6-дюймового FHD дисплея даний показник становить 141,2 точки на дюйм з кроком в 0.18 мм. Крок пікселів - це відстань між двома сусідніми пікселями. Існують і більш високі дозволи: QHD (2560 x 1440) і UHD / 4K (3840x2160). Чим вище дозвіл, тим вище щільність пікселів і менше відстань між ними, що в сумі призводить до підвищення якості зображення на дисплеї.
Геймери в основному віддають перевагу FHD дисплеї з високою частотою оновлення. Про частоту оновлення ми поговоримо в наступному розділі, але в будь-якому випадку, висновок картинки в FHD-дозволі менше навантажує відеокарту, тому що їй потрібно малювати 2.07 мільйона пікселів, а не, скажімо, 8 мільйонів (4K). Відповідно, FHD дисплеї менше використовують заряд батареї та з легкістю можуть працювати на високій частоті оновлення, що поки досить складно дається в 4K.
Раніше 4K дисплеї використовувалися в основному графічними дизайнерами та розробниками цифрового контенту, через те, що для їх завдань частота оновлення в 60 Гц цілком достатня. У наші ж дні вже є такі відеокарти, як NVIDIA GeForce RTX 2070 і RTX 2080, які цілком здатні видавати картинку в 4K з підвищеною частотою оновлення і без артефактів або розривів кадрів. Таким чином, останнім часом геймерам стали доступні одночасно і висока частота і високу роздільну здатність.
Частота оновлення зображення на дисплеї також безпосередньо впливає на одержуваний візуальний досвід. По суті, під частотою оновлення розуміється кількість разів, за які дисплей здатний оновити картинку в одиницю часу. Наприклад, дисплей з частотою 60 Гц здатний оновлювати картинку 60 раз в секунду. У більшості ноутбучних дисплеїв частота оновлення складає 60 Гц, але деякі з них пропонують підвищену, аж до 144 Гц, частоту. Підвищення частоти візуально покращує плавність руху об'єктів на екрані й знижує час реакції в іграх. Навіть інтерфейс операційної системи стає набагато плавніше.
Звичайно, від високої частоти оновлення виграє будь-який користувач, але найбільше вона корисна саме геймерам. Сучасні відеокарти здатні видавати таку кадрову частоту, яка перевищує частоту оновлення багатьох дисплеїв. Наприклад, RTX 2080 в більшості сучасних ААА-проектів видає більше ніж 100 к / с на максимальних налаштуваннях якості графіки. При цьому, якщо частота оновлення зображення на дисплеї обмежена 60 Гц, то він не здатний фізично показати більш як 60 к / с. Це призводить до розривів кадрів або розмиття в русі, що погіршує візуальний досвід, іцілком природно, може позбавити вас конкурентної переваги в іграх.
Час відгуку - це ще один важливий параметр, який слід враховувати й розглядати разом з частотою оновлення. Вимірюється цей показник в мілісекундах і являє собою час, необхідний матриці дисплея для переходу від одного кольору до іншого. В основному скрізь вказується час переходу від чорного до білого і потім назад до чорного (BtW). Однак, також варто враховувати та час переходу від сірого до сірого (від одного відтінку до іншого, GtG). Ще одним способом вимірювання час відгуку є MPRT (Moving Picture Response Time) - дана характеристика показує, скільки часу необхідно пікселю, щоб згаснути.
По суті, чим менше час відгуку, тим краще дисплей підходить для ігор, бо усувається розмиття в русі та шлейфи за рухомими об'єктами. Дана характеристика дуже важлива в кіберспорті, де буквально одна мілісекунда може зіграти вирішальну роль в перемозі чи поразці.
[ Регистрация | Вход ]